Česky English Deutsch P?????? Français Espanol Italiano Slovensky Polski
 

Stěhování skladových prostor

Jak stěhování skladových prostor probíhá

  • Náš vyškolený pracovní tým, Vám zajistí stěhování jakýchkoli skladových prostor s možností dočasného uskladnění v našich vlastních temperovaných skladech s možností použití naší skladové techniky.
  • Odstěhujeme Vás nejen po Praze a celé ČR, ale i po celém světě.
  • Naše pracovní doba je od pondělí do neděle, takže jsme schopni maximálního přizpůsobení všem Vašim požadavkům a potřebám, a minimalizovat tak narušení chodu Vašich skladovacích prostor.
  • V případě potřeby Vám dáme obalový materiál na skartaci a likvidaci nepotřebných dokumentů.
  • Nebezpečné předměty podléhající ekologické likvidaci jako počítače, kopírky, monitory, barvy, chemikálie aj. pro Vás ekologicky zlikvidujeme a předáme potvrzení o likvidaci a vyřazení z evidence pro úřady státní správy.

 

Kdo se o Vás bude starat?

Jelikož dbáme na individuální přístup ke každému zákazníkovi, vždy se o Vás bude starat pouze jeden konkrétní člověk, manažer zakázky. Manažer zakázky je osoba, která s Vámi celý průběh stěhování naplánuje, probere podrobnosti stěhování a zastupuje zhotovitele při realizaci.

 

Stručný popis stěhování
  1. Survey – návštěva našeho pracovníka, předběžný odhad a rozpočet stěhování, návrh plánu a průběhu stěhování – ZDARMA!
  2. V případě potřeby dodání obalového materiálu, včetně bezpečnostních folií, izolep
  3. Odborné odpojení a zabalení nejen IT techniky.
  4. Naložení skladovaného zboží do přistavených transportních vozů - neomezený počet nákladních vozů díky partnerství se společností Lagermax spedice a logistika s.r.o.
  5. Případné provedení demontáže skladu a jeho zabalení.
  6. Označení jednotlivých kusů jménem, číslem popřípadě místem umístění.
  7. Naložení na transportní vozy.
  8. Transport profesionálními stěhovacími vozy na místo určení.
  9. Vyložení na místě vykládky a umístění na určené místo.
  10. Vybalení, kontrola a montáž skladu a zařízení
  11. Uložení skladovaného zboží zpět do regálů
  12. Odnesení obalového materiálu a úklid.
  13. Sepsání závěrečného protokolu.
  14. Konec

 

 

Stěhování = stres? - NE !!!

Vaše starosti se stěhováním končí podpisem objednávky, Vy už pak otázku problematiky a techniky stěhování řešit nemusíte. V případě organizačních či jiných změn a připomínek se objednatel obrací přímo na manažera zakázky, a ten je povinen je neprodleně řešit. Tímto praxí prověřeným postupem předcházíme komunikačním a jinak vzniklým problémům.

Máte jakýkoli dotaz či připomínku? neváhejte nás kontaktovat.

 

 
Všechna práva vyhrazena © ABL Movers s.r.o. - Design Green Cat