Stěhování skladových prostor
Jak stěhování skladových prostor probíhá
- Náš vyškolený pracovní tým, Vám zajistí stěhování jakýchkoli skladových prostor s možností dočasného uskladnění v našich vlastních temperovaných skladech s možností použití naší skladové techniky.
- Odstěhujeme Vás nejen po Praze a celé ČR, ale i po celém světě.
- Naše pracovní doba je od pondělí do neděle, takže jsme schopni maximálního přizpůsobení všem Vašim požadavkům a potřebám, a minimalizovat tak narušení chodu Vašich skladovacích prostor.
- V případě potřeby Vám dáme obalový materiál na skartaci a likvidaci nepotřebných dokumentů.
- Nebezpečné předměty podléhající ekologické likvidaci jako počítače, kopírky, monitory, barvy, chemikálie aj. pro Vás ekologicky zlikvidujeme a předáme potvrzení o likvidaci a vyřazení z evidence pro úřady státní správy.
Kdo se o Vás bude starat?
Jelikož dbáme na individuální přístup ke každému zákazníkovi, vždy se o Vás bude starat pouze jeden konkrétní člověk, manažer zakázky. Manažer zakázky je osoba, která s Vámi celý průběh stěhování naplánuje, probere podrobnosti stěhování a zastupuje zhotovitele při realizaci.
- Survey – návštěva našeho pracovníka, předběžný odhad a rozpočet stěhování, návrh plánu a průběhu stěhování – ZDARMA!
- V případě potřeby dodání obalového materiálu, včetně bezpečnostních folií, izolep
- Odborné odpojení a zabalení nejen IT techniky.
- Naložení skladovaného zboží do přistavených transportních vozů - neomezený počet nákladních vozů díky partnerství se společností Lagermax spedice a logistika s.r.o.
- Případné provedení demontáže skladu a jeho zabalení.
- Označení jednotlivých kusů jménem, číslem popřípadě místem umístění.
- Naložení na transportní vozy.
- Transport profesionálními stěhovacími vozy na místo určení.
- Vyložení na místě vykládky a umístění na určené místo.
- Vybalení, kontrola a montáž skladu a zařízení
- Uložení skladovaného zboží zpět do regálů
- Odnesení obalového materiálu a úklid.
- Sepsání závěrečného protokolu.
- Konec
Stěhování = stres? - NE !!!
Vaše starosti se stěhováním končí podpisem objednávky, Vy už pak otázku problematiky a techniky stěhování řešit nemusíte. V případě organizačních či jiných změn a připomínek se objednatel obrací přímo na manažera zakázky, a ten je povinen je neprodleně řešit. Tímto praxí prověřeným postupem předcházíme komunikačním a jinak vzniklým problémům.
Máte jakýkoli dotaz či připomínku? neváhejte nás kontaktovat.