Stěhování těžkých břemen
Jak stěhování těžkých břemen probíhá
- Náš vyškolený pracovní tým, Vám zajistí stěhování těžkých a objemných břemen, jako jsou např. piana, trezory, stroje, sochy, auta,motorky, lodě.
- Odstěhujeme Vás nejen po Praze a celé ČR, ale i po celém světě.
- Zhotovíme pro Vás dřevěné obaly pro obrazy, sochy, starožitnosti či nábytek na míru.
- Naše pracovní doba je od pondělí do neděle, takže jsme schopni maximálního přizpůsobení všem Vašim požadavkům a potřebám, a minimalizovat tak narušení Vašeho časového harmonogramu.
- Zajistíme profesionálního ladiče pian
- Zajistíme ocenění i opravy uměleckých děl
Kdo se o Vás bude starat?
Jelikož dbáme na individuální přístup ke každému zákazníkovi, vždy se o Vás bude starat pouze jeden konkrétní člověk, manažer zakázky. Manažer zakázky je osoba, která s Vámi celý průběh stěhování naplánuje, probere podrobnosti stěhování a zastupuje zhotovitele při realizaci.
- Survey – návštěva našeho pracovníka, předběžný odhad a rozpočet stěhování, návrh plánu a průběhu stěhování – ZDARMA!
- Stanovení postupu a metod stěhování.
- Dovoz obalového materiálu, včetně bezpečnostních folií
- Profesionální zabalení a ukotvení předmětu.
- Doprava do připraveného přepravního vozidla.
- Transport vybraným vozem na místo určení.
- Vyložení a doprava na místo vykládky a umístění na určené místo.
- Vybalení a kontrola přepravovaného břemene
- Odnesení obalového materiálu a úklid.
- Sepsání závěrečného protokolu.
- Konec
Stěhování = stres? - NE !!!
Vaše starosti se stěhováním končí podpisem objednávky, Vy už pak otázku problematiky a techniky stěhování řešit nemusíte. V případě organizačních či jiných změn a připomínek se objednatel obrací přímo na manažera zakázky, a ten je povinen je neprodleně řešit. Tímto praxí prověřeným postupem předcházíme komunikačním a jinak vzniklým problémům.
Máte jakýkoli dotaz či připomínku? neváhejte nás kontaktovat.